Livrare si Retururi

Toate produsele comandate vor fi livrate prin curier rapid in termenul mentionat in pagina fiecarui produs. In cazul in care veti comanda 2 produse cu termene de livrare diferite, termenul de livrare luat in calcul va fi cel mai mare dintre cele doua.

Livrarea unei comenzi cu mai multe produse si cu termene de livrare de diferite, acestea pot fi livrate separat la cererea clientului.

Puteti comanda, proba si returna, daca este cazul.

Noi9.ro accepta toate retururile, fara a fi motivate, in decurs de 10 zile lucratoare.

Asta inseamna ca produsul returnat trebuie sa se intoarca la depozitul nostru in maximum 14 zile calendaristice din momentul in care ati primit produsul. Va rugam sa luati in considerare ca transportul poate dura pana la 5 zile lucratoare, cu exceptia cazului cand este trimis prin curier rapid.

Informatii impotante pentru procesul de livrare si returnare:

  • Inainte de a comanda orice produs, te rugam sa verifici cu atentie produsul pe site. In pagina de descriere a produsului vei gasi toate informatiile necesare. In cazul in care doriti mai multe informatii, va rugam sa ne contactati la 0752.307.581 sau pe email la contact@noi9.ro. De asemenea, in acceasi pagina destinata produsului, aveti la dispozitie zoom-ul pentru a avea posibilitatea de a studia in detaliu atat compozitia materialului din care este fabricat cat si detaliile acestuia.
  • Produsul poate fi returnat prin orice serviciu de curierat.
  • Coletul trebuie trimis cu produsul si facture din coletul primit la adresa expeditorului.
  • Costul returnarii produsului va fi suportat de client. Atentie! Nu primim colete cu plata ramburs.
  • Conform legislatiei generale commune privind transferul de propietate asupra bunului, aplicata in Romania, produsul este in totala dvs. responsabilitate pana in momentul in care ajunge inapoi la noi.
  • Va sfatuim ca inainte de inalturarea etichetei sa verificati cu atentie daca este produsul pe care l-ati comandat, daca nu cumva s-a deteriorat pe parcursul transportului si daca este masura dorita.
  • Noi9 si partenerii sai nu vor accepta returul unor produse ce au fost purtate, care au eticheta atasata produsului inlaturata sau au ambalajul distrus.
  • Atentie! In cazul unui produs realizat special pe dimensiunile clientului sau pe dimensiuni specific cerute de client (altele decat cele standard) posibilitatea de returnare al acestuia se anuleaza.
  • Produsele trebuie returnate in ambalajul original.
  • Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.
  • In cazul in care v-am trimis un alt produs decat cel comandat, il puteti returna fara nici un cost adiacent. Noi vom suporta toate cheltuielile cu transportul si vom trimite produsul cerut imediat ce vom primi coletul, in cazul in care acesta este in stoc. Daca acesta nu este pe stoc, vom face tot posibilul pentru a-l livra in maxim 30 de zile.
  • Aceste politici de returnare nu afecteaza in nici un fel drepturile tale prevazute de legea aflata in vigoare.

Culorile produselor

  • Depunem constant toate eforturile necesare pentru a va arata un produs in culorile lui originale. Totusi, datorita faptului ca fiecare monitor poate avea setari diferite, este posibila o afisare a culorilor usor modificata fata de original.

Ce trebuie sa faci pentru a returna un produs?

  • Trimite-ne un mail la contact@noi9.ro cu toate datele comenzii. In mesaj te rugam sa scrii datele tale de identificare de pe site, un numar de telefon la care te putem gasi si adresa de livrarea la care a fost comandat produsul, precum si nr de cont bancar in care doresti sa-ti returnam banii.
  • O data ajuns produsul inapoi la noi, in starea initiala in care ti l-am trimis, nefolosit si cu etichetele pe el, in maximum 14 zile calendaristice iti vom returna in contul bancar indicat de catre tine suma platita pentru produsul returnat.

Schimbarea unui produs

  • Putem schimba produsul returnat cu unul similar, o alta masura (acelasi cod, model, culoare, material), in functie de disponibilitatea stocului.
  • In cazul in care se opteaza pentru un produs mai scump de cat cel comanat initial, diferenta va fi achitata fie la livrare, fie online. In cazul in care valoarea produsului inlocuit este mai mica decat valoarea produsului comandat initial, diferenta va fi returnata prin transfer bancar intr-un cont mentionat de client.
  • In toate cazul inlocuirii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de inlocuire sunt suportate de catre client.

Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse de pe acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

Iti multumim pentru ca ai ales Noi9.ro!

Adresa de returnare pentru produsele comandate este: Str. 1 Mai, Nr. 10, Curtea de Arges, Jud. Arges.

Contact: 0752.307.581 sau email la contact@noi9.ro